...&من
تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 23:2 | نویسنده : Elahe Aramesh


شـعرم ڪــہ تـو بـاشـی
هـم وزن دارم
هـم قـافـیـــہ را نـباخـتــہ ام

 


 

نـِـمــیـدانـَــمـ چــه دَردیــســت دوسـت داشــتَـن …
هَـمـیــن کِــه پــای ِکَـســـی بــه دُنـیــایَـت بــاز مـی شَــوَد
پــایَـت اَز ایـن دُنیــــــا بُــریـده مــی شَــوَد …

 

 

 

 

عشقش بودم...

وقتایی که عشقش نبود!

 

 

با تیتر بزرگ دوستت دارم !
من پاورقی کتاب عشق توام در توصیف یک عاشق …

 

 

در بدرقــــــه چشمان تو نميتوان غربت را فراموش كرد و

كوچــــــه سرارسر ميشود از وداعي عاشقانــــه...



 


 

 

 

 

 

به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم …
آسمونها زیر پامه اگه با تو رو زمینم …

 

 

بعـد ِ هــر طــوفــانــ آسمـــان هـــای صـــاف و روشـن مـی آیـند
آیـــا تــو هـمـ بعــد از دل ِ تنــگ مــن مــی آئــی ؟

 

 

 

 

 

 

همين امروز يا فردا تو را از دست خواهم داد

چگونه بگذرم از تو بگويم هر چه باداباد

مگر هر قصه اي شيرين شبي پايان نميگيرد؟

و تو آن قصه اي هستي که بي آغاز ميميرد.
 

دلتنگی فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند

 


 

می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “

امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “

برای من که خاطراتم زخمی است ، شور نیست ؛ مزه ” درد” می دهد !

 

 

 

 

برای خودم مردی شده ام . . .

این روزها درسکوت سرسخت . . .

بی صدا گریه میکنم . . .

ولی !!!

دنیا مواظبم باش . . .

قلبم هنوز زنانه میزند!!!

 

 

از مـن گـذشت .
آنقدر آرام و بی صـدا ..
که هیچ وجدانی بیـدار نـشد ...


 

 

 

 

 

 

آرزو کن با من

که اگر خواست زمستان برود

گرمی ِ دست ِ تو اما باشد

آرزو کن با من

“ما” ی ما ” من” نشود

سایه ات از سر ِ تنهایی ِ من کم نشود . . .

 

 

 

 

میتوان همه زندگی را در آغوش گرفت…..

کافی است تمام زندگی ات یک آدم باشد….

 

 

وای

عجب غوغا می کنند در من

واژه هایی که

به وزن " تو " شعر می شوند . . .
 

 


 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: