زندگی....چه...معنی...دارد؟؟؟
تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, | 16:46 | نویسنده : Elahe Aramesh

چه معنـــــى دارد

زندگى...!؟

وقتى كه هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد !!

 

عکس عاشقانه , عکس های عاشقانه 2014 , جدیدترین عکس های عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

....
ساعت10:51---27 مرداد 1393
عالیهههههههه
پاسخ: فدای تو گلمممممم


Nima
ساعت15:18---5 مرداد 1393
با کمال افتخار لینک شدید

رضا
ساعت7:45---30 تير 1393
سلام
"منطق عشق همین است که لیلا باشی" بسیار جمله ی زیباییه خیلی احساس تووشه یاد بیت حافظ میافتم که میگه" در ره منزل لیلی که خطرهاست درآن*شرط اول قدم آنست که مجنون باشی" از سلیقه شما جزین انتظار نمیره عالیه آجی


سجاد
ساعت22:48---28 تير 1393
عالی بود تازه تاسیسه کلی جای پیشرفت داره ایول به شما
پاسخ: بله درسته موفق باشید و سر بلند


زیبا
ساعت22:46---28 تير 1393
اره همه ازش تعریف کردن منم وسوسه شدم اومدم اونجا خیلی کیف داد بازم میام بچه حتما سر بزنین...
پاسخ: امیدوارم کاربرای خوبی مثل شما ها اونجا رو پر شور وشوق کنن...اونجا عالیه...بهتر از اوچه فکرشو بکنین^__^


علی رضا
ساعت22:41---28 تير 1393
خیلی دنجه اونجا.. هم همه کاربراش خوبن هم مدیراش واقعا اونجا ادم احساس ارامش میکنه
پاسخ:قربونتون نظر لطفتونه منتظر حضور فعال شما اونجا هستیم.... به ما بازم سر بزنید....فعالم اونجا


عالیه
ساعت22:34---28 تير 1393
عالی بود بهترین جاییه که رفتم...
ممنونم جای زیبایی بود
پاسخ:فدای تو گلم من جای بدی به کسی سفارش نمیکنم....مطمئن باش بهترینا رو براتون ارزو دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: